COR DE CATALUNYA
2 dies – 6 i 7 d’Abril del 2022
Si us doneu d’alta a estalviatge.cat podeu obtenir un descompte del 50%!!!
INCLOU:
– Autocar última línia
– Guia acompanyant
– Parador Cardona en PC.
– Pensió completa amb Aigua i vi als àpats
– Visites guiades a : Manresa – Castell de Cardona-
– Muntanya de Sal i casc Antic de Cardona
– Assegurança bàsica de viatge
NO INCLOU:
– Extres personals a l’hotel
– Tot allò no especificat a l’apartat INCLOU
NOTA:
L’agència es reserva el dret a alterar o modificar qualsevol dels itineraris compresos en aquest circuit. Al fer la reserva es cobrarà el 25% de l´import. La resta haurà d´ésser abonat 20 dies abans de la sortida. Preu comtat per a mínim de grup. Preus subjectes a possibles fluctuacions per carburant, taxes, impostos, etc.
- Destinació
-
Sortides
Valls - Reus - Tarragona
-
Preu
Per persona en habitació doble: € | Suplement habitació individual: € | Assegurança opcional de cancel·lació: €
-
Inclou
Assegurança de viatgeAutocar última lineaGuia acompanyantPensió completaVisites
-
Not Included
Altres entrades no especificadesBarca (subjecte a condicions atmosfèriques)Bitllet cremalleraBitllets d'AVECarruatges per la FagedaDinarDinar amb lotEntrada amb visita guiada a la Sagrada FamíliaEntrada amb visita guiada a les minesEntrada i dinar al poble espanyolEntradesEntrades a plateaEntrades amb seientEntrades amb visita guiadaEntrades covesEsmorzarEspectacleExtres a l’hotelGuies localsHotel 4* a les EscladesHotels 3*Hotels 4 i 3 estrellesHotels 4*Hotels 4* i 5*Hotels 5*Mitja pensió amb aigua i viPensió completa amb aigua i vi inclososPensió completa amb vi i aigua en els menjarsPropinesPropines xòfer i guiaSoparTaxes d'aeroportTot allò no especificat a l’apartat INCLOUTren anada i tornadaTren carrilet a la zona volcànicaTrenet amb guia localVaixellViatgeVisatVisitaVol GlobusVols
TERMINALS – MANRESA IGNASIANA – CARDONA VISITA CASTELL
Sortida al matí de els nostres terminals en direcció al Bages. A Manresa ens espera una guia local que ens farà les visites de La Seu, el Carrer del Balç i l’Espai 1522. Una completa visita pels llocs més emblemàtics de la ciutat.
En acabat continuarem ruta. Dinar en acreditat restaurant per arribar a primera hora de la Tarda al Parador de Cardona. Acomodació. A la tarda farem la visita guiada del Castell, on coneixerem més a fons la seva història. Sopar al Parador i descans.
MUNTANYA DE SAL I CASC ANTIC DE CARDONA
Després d’esmorzar al Parador ens dirigirem fins la propera Muntanya de Sal, de la mà d’un guia local descobrirem aquest interessantíssim paratge natural.
A continuació ens dirigirem al casc històric de Cardona que també visitarem acompanyats del guia local. Tornada al Parador pel dinar.
A la tarda emprendrem camí de retorn.
Ubicació
Manresa, Cardona