Image Alt

SETMANA SANTA A “LA RIOJA”

SETMANA SANTA A “LA RIOJA”

per person

4 dies – del 15 al 18 d’Abril del 2022

INCLOU:
– Autocar última línea
– Guia acompanyant i guia local
– Pensió completa amb aigua i vi
– Hotel 3*** a Logroño (H. Condes de Haro o similar)
– Visites de Logroño – Haro – Laguardia
– Visita Catedral de Santo Domingo de la Calzada
– Visita a “Bodegas Bilbaínas”
– Visita Museu del Vino, Dinastía Vivanco
– Visita bodega familiar a Laguardia
– Assegurança bàsica de viatge.
NO INCLOU:
– Extres personals a l’hotel.
– Altres entrades no especificades
– Tot allò no detallat a l’apartat inclou
NOTA:
L’agència es reserva el dret d’alterar o modificar l’ordre del recorregut de qualsevol dels itineraris compresos en aquest circuit.
Al fer la reserva es cobrarà el 25%. El preu total del viatge haurà d’estar totalment abonat 15 dies abans de la sortida. Imprescindible el 25% de paga i senyal al fer la reserva.
Aquest preu està subjecte a possibles fluctuacions degut a l’ augment de carburant, taxes, impostos, covid, etc.
Condicions segons contracte.
  • Destinació
  • Sortides
    Valls - Reus - Tarragona
  • Preu
    Per persona habitació doble: € | Sup. Hab. Individual: € | Assegurança cancel·lació: €
  • Inclou
    Assegurança de viatge
    Autocar última linea
    Guia acompanyant
    Guies locals
    Mitja pensió amb aigua i vi
    Viatge
    Visites
  • Not Included
    Altres entrades no especificades
    Barca (subjecte a condicions atmosfèriques)
    Bitllet cremallera
    Bitllets d'AVE
    Carruatges per la Fageda
    Dinar
    Dinar amb lot
    Entrada amb visita guiada a la Sagrada Família
    Entrada amb visita guiada a les mines
    Entrada i dinar al poble espanyol
    Entrades
    Entrades a platea
    Entrades amb seient
    Entrades amb visita guiada
    Entrades coves
    Esmorzar
    Espectacle
    Extres a l’hotel
    Hotel 4* a les Esclades
    Hotels 3*
    Hotels 4 i 3 estrelles
    Hotels 4*
    Hotels 4* i 5*
    Hotels 5*
    Pensió completa
    Pensió completa amb aigua i vi inclosos
    Pensió completa amb vi i aigua en els menjars
    Propines
    Propines xòfer i guia
    Sopar
    Taxes d'aeroport
    Tot allò no especificat a l’apartat INCLOU
    Tren anada i tornada
    Tren carrilet a la zona volcànica
    Trenet amb guia local
    Vaixell
    Visat
    Visita
    Vol Globus
    Vols
1

TERMINALS - LOGROÑO

Sortida a primeres hores del matí de les nostres terminals en direcció a Saragossa, Tudela, etc. fins arribar a Logroño. Dinar.
A la tarda farem una visita guiada d’aquesta ciutat, de la que coneixerem el seu casc antic, les muralles, el Parlament, Passeig del Espolón, i el famós carrer Laurel. Temps lliure.
Sopar i acomodació a l’hotel.
2

LOGROÑO - HARO - SANTO DOMINGO DE LA CALZADA - LOGROÑO

Esmorzar i sortida fins a Haro, la ciutat del vi, on farem un passeig guiat per la població i gaudirem dels llocs d’interès. Temps lliure als bars de la Plaza Mayor.
A continuació ens dirigirem a les Bodegues Bilbaines, la firma embotelladora més antiga de La Rioja i que posseeix alguns dels vins més prestigiosos i emblemàtics com: Viña Pomal, Viña Zaco, Royal Carlton, etc. Durant la visita coneixerem la seva història i els processos d’elaboració.
Dinar en restaurant típic local. A la tarda ens dirigirem fins Santo Domingo de la Calzada, localitat històrica lligada al Camí de Santiago que recull en 4000 m2 la col·lecció cultural de la família Vivanco.
Tornada a l’hotel, sopar i allotjament.
3

LOGROÑO - LA RIOJA ALAVESA - LOGROÑO

Esmorzar i sortida. Començarem amb una panoràmica amb l’autocar durant la qual coneixerem les particularitats de les vinyes i els bodegues més característiques com el complex compost per la bodega Marques de Riscal, una de les més antigues de la zona, així com l’edifici modern dissenyat per Frank O’Gehry i que acull l’hotel de les bodegues.
La primera parada serà a Labastida, una petita població amb un casc antic ple de palaus senyorials, muralles, arcs, etc. A continuació seguirem fins Laguardia considerada “el cor del vi de La Rioja”. Aquí tindrem ocasió de conèixer aquest autèntic “poble de vi”, considerat el cor del vi de la Rioja, farem una passejada pels carrerons estrets del casc antic. Dinar en restaurant local.
A la tarda tindrem ocasió de conèixer una bodega familiar situada en el Convent dels Caputxins del S. XVIII. Tornada a Logroño.
Sopar i allotjament a l’hotel.
4

LOGROÑO - BRIONES - DINASTÍA VIVANCO - TERMINALS

Esmorzar i sortida a la propera població de Briones per admirar el Museu de la Cultura del Vi Dinastía Vivanco, que recull en 4000 m2, la col.lecció cultural d’aquesta família bodeguera.  Arqueologia, escultura, pintura, etc. Després visitarem Briones.
En acabat emprendrem camí de retorn. Dinar en ruta en restaurant.
A la tarda seguirem ruta a les nostres terminals.

Ubicació

Logroño , Haro , Dinastia Vivanco, La Rioja Alavesa

s