Image Alt

PRENADAL A BARCELONA

PRENADAL A BARCELONA

per person

2 dies – 11 i 12 de Desembre del 2021

INCLOU:
– Viatge amb autocar última línea
– Guia acompanyant
– Hotel 4* al centre de Barcelona
– Pensió completa amb aigua i vi
– Visites: Casa Amatller (entrada i visita guiada), Casa Milà (entrada i visita audioguiada), Palau de la Musica (amb visita guiada), El Born centre de memòria i cultura (entrada i visita guiada.)
– Assegurança bàsica de viatge
NO INCLOU:
– Extres personals a l’hotel, vaixells, etc.
– Tot allò no especificat en l’apartat INCLOU
NOTA:
L’agència es reserva el dret a alterar o modificar qualsevol dels itineraris compresos en aquest circuit. Per garantir la reserva s’abonarà el 25% al moment de la inscripció, la resta 15 dies abans de la data de sortida. Aquest preu és subjecte a possibles fluctuacions degut a l’ augment de carburant, impostos, tarifes. Sortida subjecte a mínim de grup.
Segons condicions generals de contracte. Subjecte a possibles variacions
Segons normatives Covid.
2 dies
  • Destinació
  • Sortides
    Valls - Reus - Tarragona
  • Preu
    Per persona habitació doble: € - Suplement hab. individual: € - Assegurança opcional cancel·lació: €
  • Inclou
    Assegurança de viatge
    Autocar última linea
    Entrades amb visita guiada
    Guia acompanyant
    Hotels 4*
    Pensió completa amb aigua i vi inclosos
  • Not Included
    Altres entrades no especificades
    Barca (subjecte a condicions atmosfèriques)
    Bitllet cremallera
    Bitllets d'AVE
    Carruatges per la Fageda
    Dinar
    Dinar amb lot
    Entrada amb visita guiada a la Sagrada Família
    Entrada amb visita guiada a les mines
    Entrada i dinar al poble espanyol
    Entrades
    Entrades a platea
    Entrades amb seient
    Entrades coves
    Esmorzar
    Espectacle
    Extres a l’hotel
    Guies locals
    Hotel 4* a les Esclades
    Hotels 3*
    Hotels 4 i 3 estrelles
    Hotels 4* i 5*
    Hotels 5*
    Mitja pensió amb aigua i vi
    Pensió completa
    Pensió completa amb vi i aigua en els menjars
    Propines
    Propines xòfer i guia
    Sopar
    Taxes d'aeroport
    Tot allò no especificat a l’apartat INCLOU
    Tren anada i tornada
    Tren carrilet a la zona volcànica
    Trenet amb guia local
    Vaixell
    Viatge
    Visat
    Visita
    Visites
    Vol Globus
    Vols
1

CASA AMATLLER – LA PEDRERA – FIRA STA LLÚCIA

Sortida de les nostres terminals en direcció a la capital catalana. Arribada al Passeig de Gràcia.
Començarem fent la interessant visita guiada a la Casa Amatller una de les joies modernistes de la ciutat, obra de Josep Puig i Cadafalch, espectacular amb la decoració i mobiliaris originals. En acabat ens quedem al mateix passeig de Gràcia on anirem a fer una visita a la Casa Milà - La Pedrera una altra de les obres modernistes per excel·lència, en aquest cas obra d’Antoni Gaudí. Visita amb audioguies. En acabat ens dirigirem al nostre hotel al centre de la ciutat per acomodar-nos i dinar.
A la tarda com que estem situats al centre tindrem temps lliure per compres, cinema, Fira de Santa Llúcia, etc... Sopar i allotjament a l’hotel.
2

PALAU DE LA MÚSICA CATALANA – EL BORN CENTRE DE CULTURA I MEMÒRIA.

Després d’esmorzar a l’hotel ens dirigirem al Palau de la Música Catalana, on farem una interessantíssima visita guiada del seu interior i coneixerem més detalladament aquesta imponent obra de Domènech i Montaner.
En acabat, i tot passejant, ens dirigirem fins al barri del Born, on ens esperen al Born Centre de Cultura per fer-nos una visita guiada a aquest antic Mercat del Born, reconvertit en espai cultural que mostra la Barcelona viva i dinàmica del 1700 i els fets del 1714.
Dinar en restaurant. A la tarda disposarem d’una estona lliure per passejar, compres, etc... A una hora prudencial emprendrem el camí de retorn a les nostres terminals.

Ubicació

Barcelona

s