ZONA VOLCÀNICA D’OLOT I FAGEDA D’EN JORDÀ AMB CARRUATGES
7 de Novembre del 2021
Sortida a primeres hores del mati de la nostra terminal en direcció a terres gironines. Després d’una breu paradeta per esmorzar, arribarem a la preciosa comarca de La Garrotxa, que avui coneixerem.
Primer visitarem la Fageda d’en Jordà, per la qual passejarem amb uns tradicionals carruatges antics i veurem l’espectacular natura que ens ofereix.
Després de passar un mati ben complet, ens dirigirem a un restaurant proper on ens serviran el dinar.
A la tarda, a l’hora convinguda, emprendrem el camí de retorn a les nostres terminals.
- Destinació
-
Sortides
Valls - Reus - Tarragona
-
Preu
68€
-
Inclou
Autocar última lineaCarruatges per la FagedaDinarGuia acompanyantTren carrilet a la zona volcànica
-
Not Included
Altres entrades no especificadesAssegurança de viatgeBarca (subjecte a condicions atmosfèriques)Bitllet cremalleraBitllets d'AVEDinar amb lotEntrada amb visita guiada a la Sagrada FamíliaEntrada amb visita guiada a les minesEntrada i dinar al poble espanyolEntradesEntrades a plateaEntrades amb seientEntrades amb visita guiadaEntrades covesEsmorzarEspectacleExtres a l’hotelGuies localsHotel 4* a les EscladesHotels 3*Hotels 4 i 3 estrellesHotels 4*Hotels 4* i 5*Hotels 5*Mitja pensió amb aigua i viPensió completaPensió completa amb aigua i vi inclososPensió completa amb vi i aigua en els menjarsPropinesPropines xòfer i guiaSoparTaxes d'aeroportTot allò no especificat a l’apartat INCLOUTren anada i tornadaTrenet amb guia localVaixellViatgeVisatVisitaVisitesVol GlobusVols
Ubicació
Fageda d'en Jorda, Girona